مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:152019-11-18اقتصادي

کنترل بازار و تشدید بازرسی ها در ساوه


در حال حاضر هیچ گونه کمبود کالا در سطح شهرستان وجود ندارد و با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ میرزایی امروز در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوه با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت و مصرف بنزین گفت: همه شهروندان و مردم باید این طرح را که توسط سران سه قوه تصویب و اجرایی شده را اجرا کنند و همه موظف به رعایت آن هستیم.

وی با اشاره به وجود امنیت کامل در سطح شهر و جاده های شهرستان بر لزوم کنترل بازار و تشدید بازرسی ها برای جلوگیری از گرانی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر هیچ گونه کمبود کالا در سطح شهرستان وجود ندارد و با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه برخورد صورت خواهد گرفت.

فرماندار ساوه ایران را جز پرمصرف ترین کشورها در زمینه بنزین دانست و عنوان کرد: اجرای این طرح علاوه بر مباحث زیست محیطی موجب جلوگیری از قاچاق سوخت شده و باعث خودکفایی کشور در تامین بنزین و جلوگیری از واردات بی رویه می شود که این امر در اقتصاد نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

میرزایی استفاده از حمل و نقل عمومی را در راستای توسعه و پیشرفت مهم قلمداد کرد و گفت: باید فرهنگ استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی ترویج یابد، چراکه طبق آمار این کار باعث کم شدن آمار تصادفات، تخریب کمتر محیط زیست و همچنین صرفه جویی در بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل بازار و تشدید بازرسی ها در ساوه

کنترل بازار و تشدید بازرسی ها در ساوه