مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:152019-11-18سياسي

حفظ هویت اصلی قم ضروری است


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر حفظ هویت اصلی قم تأکید کرد و گفت: توجه خدمت رسانان به جایگاه ایمانی و معنوی قم باعث می شود خدمتی در شأن این شهر ارائه شود.

- قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر حفظ هویت اصلی قم تأکید کرد و گفت: توجه خدمت رسانان به جایگاه ایمانی و معنوی قم باعث می شود خدمتی در شأن این شهر ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر دوشنبه در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهری قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه حضرت معصومه(س) قم را به حرم اهل بیت(ع) تبدیل کردند، افزود: قبل از اینکه در شهر قم کاری انجام دهیم باید شاخصه اصلی این شهر را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: باید قبل از انجام هر کاری تکیه گاه های اصلی در تعریف قم مشخص شوند تا این تکیه گاه در ارائه نمادها و نشان های مختلف از این شهر مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: افرادی که در قم خدمت می کنند اگر به جایگاه ایمانی و معنوی این شهر توجه داشته باشند می توانند خدمتی در شأن این شهر بزرگ معنوی انجام دهند.

وی گفت: قمی فردی است که اهل بیتی فکر و عمل کند و غیر قمی فردی است که حریم و حرمتی برای حرم اهل بیت(ع) و سلامی که امام صادق(ع) به قم دادند قائل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ هویت اصلی قم ضروری است

حفظ هویت اصلی قم ضروری است