مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:102019-11-18اقتصادي

طرح پیاده سازی نظام استانداردسازی محصولات دانش بنیان در همدان آغاز به کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، با هدف توسعه کیفی و بازارسازی برای محصولات دانش ­بنیان، طرح پیاده سازی نظام استانداردسازی محصولات دانش بنیان در گام دوم اجرای خود، - با هدف توسعه کیفی و بازارسازی برای محصولات دانش ­بنیان، طرح پیاده سازی نظام استانداردسازی محصولات دانش بنیان در گام دوم اجرای خود، رسماً در استان همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، با هدف توسعه کیفی و بازارسازی برای محصولات دانش ­بنیان، طرح پیاده سازی نظام استانداردسازی محصولات دانش بنیان در گام دوم اجرای خود، رسماً در استان همدان آغاز به کار کرد.

برای اجرای این طرح و بررسی جزییات آن، با حضور مسئولین استانی و مدیران شرکت های دانش بنیان، نشستی در محل اداره کل استاندارد استان همدان برگزار شد.

در این نشست، علاوه بر ملونی، مدیر کل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسئولان پارک علم و فناوری استان و مدیران اداره کل استان همدان نیز حضور یافتند.

در بخش اول نشست در نوبت صبح، شیوه نامه اجرای صدور گواهی­نامه­ های انطباق (COC)، محصول (COP) و نشان دانش نماد ویژه محصولات دانش ­بنیان و اهمیت مقوله استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیاده سازی نظام استانداردسازی محصولات دانش بنیان در همدان آغاز به کار کرد

طرح پیاده سازی نظام استانداردسازی محصولات دانش بنیان در همدان آغاز به کار کرد