مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-18اقتصادي

ساخت 150 کمپرسور توسط ایران خودرو دیزل / بومی سازی 87 قلم تجهیزات خودرو


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: طی قراردادی که امروز بین این قرارگاه و شرکت ایران خودرو دیزل امضاء شد، طی مرحله نخست سفارش ساخت 150 کمپرسور را دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم امضای قرارداد بین این قرارگاه و ایران خودرو دیزل گفت: طی این قرارداد قرار شد در دو فاز، ایران خودرو دیزل در وهله نخست 150 دستگاه و در مرحله بعدی نیز 150 دستگاه کمپرسور برای استفاده در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تولید کند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است این تعداد دستگاه تا 700 عدد ارتقاء یابد.

گفتنی است برای تولید فاز اول ساخت این کمپرسورها به تعداد 150 دستگاه، 126 میلیارد تومان هزینه شود که پیش بینی می کنیم برای فاز دوم نیز چنین رقمی مورد نیاز باشد.

سردار محمد تصریح کرد: در سال رونق تولید تلاش کرده ایم تا توجه بیشتری به توانمندی های صنعت خودروی داخلی از جمله ایران خودرو دیزل که در راستای توسعه توانمندی های داخلی خود است، داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اعلام اینکه خرید این کمپرسورها با هدف اجرای پروژه های عمرانی است، اظهار داشت: استفاده عمده این خودروها برای راه آهن چابهار به زاهدان است که بخشی از طرح بزرگ هر کمربندی یک جاده که البته جزیی از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 150 کمپرسور توسط ایران خودرو دیزل / بومی سازی 87 قلم تجهیزات خودرو

ساخت 150 کمپرسور توسط ایران خودرو دیزل / بومی سازی 87 قلم تجهیزات خودرو