مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:502019-11-18سياسي

آتش را چه کسی روشن می کند؟


تأکید روحانی و رییسی بر اینکه تصویب و اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین با نظر و موافقت رؤسای قوای سه گانه انجام شده و همچنین حمایت رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا که فصل الخطابی بود برای مخالفان آن، - این پرسش را پیش می کشد که چرا عده ای سعی دارند پس از اجرای این طرح افکار عمومی را علیه دولت و شخص رییس جمهوری تحریک کنند؟ رهبر انقلاب روز گذشته در سخنانی با بیان اینکه وقتی یک چیزی مصوبه سران کشور است، آدم باید با چشم خوش بینی نگاه کند اظهار کردند: اگر سران سه قوه با پشتوانه کارشناسی تصمیم بگیرند من حمایت می کنم .

از سوی دیگر، شورایی که این تصمیم در آن گرفته شده نیز با نظر و تأکید رهبر انقلاب ایجاد شده است.

خردادماه 1397 بود که رؤسای قوا و کارشناسان اقتصادی جلسه ای با رهبر معظم انقلاب داشتند که به نوعی اولین جلسه ی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه محسوب می شد و به دنبال بحث های مطرح شده در آن نشست، ایشان بر پیگیری ترتیبات شکلی مطرح شده تأکید کردند و یک هفته بعد نخستین جلسه ی رسمی این شورا تشکیل شد.

با این حال برخی که گویا عادت کرده اند همواره جلوتر از رهبری حرکت کنند، در دو روز گذشته در شبکه های اجتماعی و بعضاً تریبون های رسمی تلاش کردند افکار عمومی را به این سمت هدایت کنند که اجرای این طرح صرفاً تصمیم دولت و ناشی از بی تدبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش را چه کسی روشن می کند؟

آتش را چه کسی روشن می کند؟