مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:502019-11-18بين الملل

مداخله فرانسه در امور داخلی ایران


وزارت خارجه فرانسه در اظهاراتی که مداخله آشکار در امور داخلی ایران است از اغتشاشات و ناآرامی های چند روز گذشته در کشور حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسکای نیوز وزارت خارجه فرانسه روز دوشنبه در اظهاراتی مداخله جویانه درباره امور داخلی ایران، خواستار احترام ایران به آزادی بیان و حق اعتراضات مسالمت آمیز در ایران شد.

  پیش از این دولت آمریکا و آلمان نیز در بیانیه هایی که مداخله آشکار در امور داخلی یک کشور محسوب می شود، از اغتشاشات و ناآرامی ها در ایران حمایت کرده و خواستار برخورد مسالمت آمیز با تخریب گران اموال عمومی و مردمی شده بودند.

  سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ابراز حمایت و همراهی مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با عده ای آشوبگر در برخی شهرهای ایران، ضمن تقبیح و محکومیت اینگونه حمایت ها و اظهارات مداخله جویانه گفت: مردم عزتمند ایران به خوبی می دانند که اینگونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه ای نیست و اقدامات عده ای هرج و مرج طلب و تخریب گر مورد حمایت امثال ایشان به هیچ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله فرانسه در امور داخلی ایران

مداخله فرانسه در امور داخلی ایران