مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-18فرهنگي

نمایش 5 اثر منتخب در جشنواره تئاتر فجر چهارمحال و بختیاری


دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر چهارمحال و بختیاری گفت: پنج نمایش تئاتر منتخب استان طی برگزاری این جشنواره تئاتر فجر در شهرستان های استان روی صحنه می روند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر چهارمحال و بختیاری گفت: پنج نمایش تئاتر منتخب استان طی برگزاری این جشنواره تئاتر فجر در شهرستان های استان روی صحنه می روند.

کامیار معتمدیان 27 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان از 30 آبان ماه تا 2 آذرماه سال جاری در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری 18 تئاتر عمومی از سال گذشته تا امروز در همه شهرستان های استان، افزود: از این تعداد نمایش 11 اثر متقاضی حضور در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر بودند که هیات بازبین 5 اثر را منتخب حضور در جشنواره دانست.

معتمدیان جشنواره تئاتر فجر استان را بزرگترین رویداد هنری استان خواند و اظهار کرد: اجراهای عمومی تئاتر در تمام طول سالن و در همه شهرستان ها برگزار می شود و در اواخر سال جاری نیز میزبان چند تئاتر کشوری در استان هستیم.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان نمایش روزی، گذری، روزگاری به کارگردانی احمد و امید مردانی از بروجن، نمایش مایکلوفسکی به کارگردانی احمدرضا حیدری از بروجن، نمایش پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 5 اثر منتخب در جشنواره تئاتر فجر چهارمحال و بختیاری

نمایش 5 اثر منتخب در جشنواره تئاتر فجر چهارمحال و بختیاری