مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-18فرهنگي

کتاب های الکترونیکی به «چرخ» می آیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این برنامه محمدحسین جهان پناه به عنوان مجری-کارشناس میز فناوریِ چرخ در گفتگو با محمد صدوقی، مدیرعامل نرم افزار کتابخوانی الکترونیکی طاقچه ، - پنجاه وچهارمین قسمت فصل ششم چرخ ساعت 19 امروز، دوشنبه 27 آبان، با موضوع کتاب های الکترونیکی از شبکه ی چهار پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در این برنامه محمدحسین جهان پناه به عنوان مجری-کارشناس میز فناوریِ چرخ در گفتگو با محمد صدوقی، مدیرعامل نرم افزار کتابخوانی الکترونیکی طاقچه ، به مناسبت هفته ی کتاب و کتاب خوانی، وضعیت کتاب های الکترونیکی در ایران را بررسی خواهند کرد.

در چند روز گذشته، دکتر صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است در یک پیمایش ملی به این آمار رسیده ایم که 20 درصد افراد کتاب الکترونیک می خوانند.

او اعلام کرده جریان کتاب دیجیتال و کتاب الکترونیک به عنوان یک قالب جدید در فضای کتابخوانی ما در حال رواج است و حتما جریان نشر و کتابخوانی باید به این مسیر توجه داشته باشند.

در بخش دیگری از برنامه، اتابک آکسون، دبیر اجرایی رویداد سای کام که هفته پیش برگزار شد، درباره ی این رویداد توضیحاتی ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های الکترونیکی به «چرخ» می آیند

کتاب های الکترونیکی به «چرخ» می آیند