مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-18اقتصادي

برخورد قاطع دستگاه قضا با تخریب کنندگان اموال عمومی


دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت به ویژه تخریب کنندگان اموال عمومی به شدت برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی حسن پور با اشاره به حوادث اخیر و اعتراضاتی که در پی گران شدن و سهمیه بندی بنزین ایجاد شد با تاکید بر هوشیاری مردم و قرار نگرفتن در دام دشمنان افزود: دشمنان نظام اسلامی از راه های گوناگون برای ضربه زدن به نظام وارد می شوند که لازم است مردم هوشیار باشند و در دام دشمنان قرار نگیرند.

وی به تخریب اموال عمومی و خصوصی به وسیله عده ای معاند اشاره و تاکید کرد: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت به ویژه با تخریب کنندگان اموال عمومی به شدت برخورد می کند.

دادستان بوشهر ادامه داد: عده ای با سوءاستفاده از موقعیت ها در قالب پوشش مردمی اقدام به تخریب اموال و اماکن عمومی از جمله بانک ها، دستگاه های خودپرداز، تابلو های راهنمایی و رانندگی و اخلال در نظم عمومی می کنند که به طور یقین با این افراد برخورد قاطع قانونی می شود.

وی تصریح کرد: دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی استان بوشهر نسبت به شناسایی اخلال گران اقدام خواهند کرد و به زودی این افراد تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

حسن پور با بیان اینکه دستگاه قضایی به صورت قاطع با هر عمل مجرمانه اخلال گران برخورد می کند از مردم خواست مسیر خود را از افراد خرابکار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضا با تخریب کنندگان اموال عمومی

برخورد قاطع دستگاه قضا با تخریب کنندگان اموال عمومی