مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:582019-11-18فرهنگي

قلع و قمع سینما با قاچاق


قصه قاچاق فیلم از حدود 2 دهه پیش آغاز شد، عوامل متعددی از جمله تعلل برخی مسؤولان سینمایی در برخورد با قاچاقچیان و مراقبت ناکافی سینماگران از اثر هنری خود سبب شده است این قصه دنباله دار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ قصه قاچاق فیلم در سال 98 با رحمان 1400 آغاز شد.

فیلمی که در فروردین امسال به دلیل محتوای نامناسب پس از چند روز نمایش از پرده سینما پایین کشیده شد و پس از مدتی نسخه با کیفیت آن را بدون اعمال ممیزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس قرار گرفت.

آقای میلاد نجفی روزنامه نگار سینمایی می گوید؛ بسیاری از صاحب نظران معتقدند فیلم هایی، چون رحمان 1400 که دچار ممیزی می شوند و ورودشان به شبکه نمایش خانگی با، اما و اگر مواجه می شود به دست صاحبان فیلم بر بستر سایت ها یا شبکه های اجتماعی قرار می گیرد که این اقدام به نوعی تحت فشار گذاشتن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دادن مجوز به فیلم ها است.

متری شیش و نیم دیگر فیلمی بود که همزمان با آخرین روز های نمایش بر پرده سینما و در حالی که هنوز می فروخت بر بستر اینترنت قرار گرفت.

کارگردان و تهیه کننده این فیلم معتقدند، فیلمشان توسط افرادی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است، اما مسؤولان سینمایی می گویند چنین حرفی صحت ندارد و آقای ساداتیان باید در دادگاه پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع سینما با قاچاق

قلع و قمع سینما با قاچاق