مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:492019-11-18سياسي

70 برنامه هفته بسیج در شهرستان رودسر برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه ها و حوزه ها به ویژه محرومیت زدایی از اجرای 70 برنامه فرهنگی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمداسماعیل حسنی صبح دوشنبه در جلسه هفته بسیج که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: به مناسبت این هفته 70 برنامه فرهنگی در شهرستان رودسر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه بسیج از دوران دفاع مقدس تاکنون در همه عرصه ها برای خدمات رسانی به مردم حضور داشته است، افزود: امروز دشمن در عرصه نظامی امیدی به پیروزی برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد لذا تلاش می کند تا با القای ناامیدی در جامعه مردم را نسبت به نظام دلسرد کند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان نظام است، گفت: ما باید با همکاری، تعامل و همدلی در راستای پیشبرد اهداف و آرمان های نظام تلاش کنیم تا توطئه های دشمن خثنی شود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها در اجرای برنامه های هفته بسیج، ادامه داد: برنامه های هفته بسیج باید با شکوه هر چه بیشتر نسبت به سال های گذشته برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 برنامه هفته بسیج در شهرستان رودسر برگزار می شود

70 برنامه هفته بسیج در شهرستان رودسر برگزار می شود