مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:392019-11-18سياسي

رویکردها و اقدامات هیئت های نظارت بر تشکل های دانشگاه ها ابلاغ شد


معاون فرهنگی وزیر علوم، اهداف، سیاست ها و رویکردهای اجرایی و اقدامات هیئت های نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه ها را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با توجه به اهمیت فعالیت تشکل های اسلامی در جهت افزایش بینش سیاسی دانشگاهیان و ضرورت برنامه ریزی برای فراهم آوردن سطح نشاط اجتماعی، فرهنگی در دانشگاه ها، اهداف، سیاست ها و رویکردهای اجرایی و اقدامات هیئت های نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه ها را ابلاغ کرد.

وی در نشست شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و نمایندگان وزیر در هیئت های نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه های منطقه یک با اشاره به نزدیکی روز دانشجو، بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه و بحث عفاف و حجاب گفت: افزایش مشارکت گروه های مختلف در دانشگاه و پذیرش اختلاف نظر و سلیقه و ضرورت گفت وگو و برنامه ریزی برای رشد فکری و اعتلای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه از اهم رویکردهای این معاونت به شمار می رود.

معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: تسهیل در فرایند اداری و امور اجرایی تشکل های اسلامی و فعالان فرهنگی و اجتماعی، تنظیم ارتباط و تعامل با سایر نهادها و سازمان های خارج از دانشگاه، فراهم آوردن زمینه حضور مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردها و اقدامات هیئت های نظارت بر تشکل های دانشگاه ها ابلاغ شد

رویکردها و اقدامات هیئت های نظارت بر تشکل های دانشگاه ها ابلاغ شد