مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-18پزشكي

پیگیری تفکیک حساب های دارو و تجهیزات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری جلسات استانی قرارگاه غذا، - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاه به برگزاری جلسات استانی قرارگاه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی، به تشریح گزارش های آخرین نشست این قرارگاه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری جلسات استانی قرارگاه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی، به تشریح گزارش های آخرین نشست این قرارگاه پرداخت.

وی با بیان این مطلب، اظهار داشت: لزوم توزیع کنترل شده دارو های وارداتی و تولید داخل انحصاری، رفع موضوع تعیین سقف پرداخت در داروخانه های دولتی و ضرورت تعیین تکلیف تعهدات مالی انجام نشده سال 96 دانشگاه ها بابت پرداخت از طریق اوراق ارائه شده از طرف بیمه ها بخشی از گزارشات و موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی افزود: بنا شد سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران در موارد ویژه و فوری برای رسیدگی به گزارشات تخلفات شرکت های پخش فارغ از حوزه نظارتی دانشگاه راسا اقدام و نتیجه را به سازمان غذا و دارو منعکس کنند همچنین موضوع تفکیک حساب های دارو و تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تفکیک حساب های دارو و تجهیزات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی

پیگیری تفکیک حساب های دارو و تجهیزات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی