مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 05:152019-11-18اقتصادي

دستگاه های مسئول با نظارت، از افزایش قیمت کالاها و خدمات جلوگیری کنند


مردم نجیب و شریف استان هرمزگان همراهی و همکاری بسیار خوبی را در راستای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و همچنین برقراری نظم و امنیت در استان پس از اجرای این طرح انجام داده اند و از همه مردم هرمزگان تشکر و قدردانی می کنم.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: مردم نجیب و شریف استان هرمزگان همراهی و همکاری بسیار خوبی را در راستای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و همچنین برقراری نظم و امنیت در استان پس از اجرای این طرح انجام داده اند و از همه مردم هرمزگان تشکر و قدردانی می کنم.

فریدون همتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به بررسی پیش بینی های بودجه سال 99، عنوان کرد: برای بودجه سال آینده 423 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای استان هرمزگان در نظر گرفته شده که نسبت به بودجه سال جاری 15 درصد افزایش یافته است.

وی به رویکرد اقتصاد دریا محور در هرمزگان اشاره کرد و افزود: در این راستا طرح های پرورش ماهی و میگو در هرمزگان مورد توجه ویژه قرار دارند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: هدف گذاری ما تولید 50 هزار تن ماهی پرورشی طی دو سال آینده در هرمزگان است و برای اجرای این طرح به ویژه در روستاهای ساحلی هرمزگان، طبق مذاکرات صورت گرفته با معاونت توسعه روستایی کشور 100 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مخصوص پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مسئول با نظارت، از افزایش قیمت کالاها و خدمات جلوگیری کنند

دستگاه های مسئول با نظارت، از افزایش قیمت کالاها و خدمات جلوگیری کنند