مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 22:402019-11-17سياسي

نانسی پلوسی: کارهایی که ترامپ کرده بدتر از نیکسون است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس ادعاهای جمهوریخواهان درباره اینکه دونالد ترامپ فرصتی برای رسیدگی به روند کنونی تحقیقات درباره استیضاحش نداشته است را رد کرد و تاکید کرد که ترامپ .

- رییس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که اقدامات ترامپ علیه کشورش بدتر از کار هایی است که منجر به استعفای ریچارد نیکسون رییس جمهور پیشین آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس ادعاهای جمهوریخواهان درباره اینکه دونالد ترامپ فرصتی برای رسیدگی به روند کنونی تحقیقات درباره استیضاحش نداشته است را رد کرد و تاکید کرد که ترامپ از هر فرصتی میتواند برای رسیدگی به این موضوع استفاده کند.

پلوسی افزود: رییس جمهور می تواند مستقیم به کمیته(تحقیقات) بیاید و همه واقعیات موجود و هرچه که می خواهد را بگوید.

رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه مصاحبه خود گفت، اقدامات ترامپ بدتر از کارهایی است که ریچارد نیکسون رییس جمهور پیشین آمریکا کرده است.

وی افزود: این واقعا چیز غم انگیزی است.

منظورم این است، آنچه که رییس جمهور کرده بدتر از حتی اقداماتی است که نیکسون کرده بود؛ نیکسون در مواردی به کشور اهمیت می داد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانسی پلوسی: کارهایی که ترامپ کرده بدتر از نیکسون است

نانسی پلوسی: کارهایی که ترامپ کرده بدتر از نیکسون است