مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 18:072019-11-17اقتصادي

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیرامون افزایش قیمت بنزین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیرامون افزایش قیمت بنزین از سوی دولت بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: - در قسمتی از این بیانیه آمده است: جناب رییس جمهور که خود مدعی اصل 113 و تذکر برای عدم اجرای قانون اساسی است نباید خود پیشگام در نقض قانون اساسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیرامون افزایش قیمت بنزین از سوی دولت بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: خبر سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین و دونرخی کردن آن در حالی بامداد جمعه 24 آبان ماه از سوی دولت جناب روحانی اعلام گردید و کام مردم را همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلامی(ص) به دلیل اجرای بدون توجیه و گفتگو با افکار عمومی تلخ کرد که این طرح در سال 86 با صدها ساعت کار کارشناسی اجرا شده بود؛ اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با پافشاری وزیر نفت این دولت در سال 94 و با اظهارات جناب رییس جمهور مبنی بر اینکه بنزین دو نرخی فساد ایجاد می کرد و به همین دلیل آن را تک نرخی کردیم.

این طرح کنار گذاشته شد و باعث شد تا طرحی که در زمان اجرا با صدور کارت سوخت توانسته بود مصرف سوخت را به شدت کنترل کند و تا حدودی عدالت نسبی در یارانه بنزین را به وجود آورد، با ادعای غیرمستند فساد در دونرخی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیرامون افزایش قیمت بنزین

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیرامون افزایش قیمت بنزین