مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 15:562019-11-17سياسي

زمان و شیوه افزایش قیمت بنزین مناسب نبود/ هیچ اغتشاشی قابل دفاع نیست


جلسه صبح و عصر مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه برگزار شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره مباحث مطروحه و طرح سهمیه بندی شدن بنزین نظرات خود را ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه صبح و عصر مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه برگزار شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره مباحث مطروحه و طرح سهمیه بندی شدن بنزین نظرات خود را ارائه کردند.

لاریجانی: باید تصمیمات مهم در فضای آرام اتخاذ شود علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس توضیحاتی را درباره جلسه غیرعلنی مجلس پیرامون موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه نگرانی مردم این است که این تصمیم ممکن است تبعاتی بر سایر قیمت ها داشته باشد،گفت: لازم است مرکز پژوهش ها و کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی های لازم را در زمینه اصلاح روش ها به کار گیرند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: در این زمینه همه باید هم داستان باشیم تا هر چه فشار بر مردم است برداشته شود و دغدغه اصلی نمایندگان هم این است که به مردم در این شرایط کمک شود تا مشکلاتشان حل شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا کمیسیون های تخصصی مجلس هم در این جلسه مباحثی را در دستور کار خود خواهند داشت، گفت: اصلاحات در این زمینه قطعا در فضای آرام سامان خواهد یافت و ما احتیاج داریم که فضای آرامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان و شیوه افزایش قیمت بنزین مناسب نبود/ هیچ اغتشاشی قابل دفاع نیست

زمان و شیوه افزایش قیمت بنزین مناسب نبود/ هیچ اغتشاشی قابل دفاع نیست