مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 15:262019-11-17فرهنگي

جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبدکاووس آغار به کار کرد


جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبدکاووس آغار به کار کرد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بخش دوم سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین عصر یکشنبه با حضور هزار هنرمند از تمامی استان های کشور در شهرستان گنبدکاووس آغاز به کار کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این خصوص گفت: در خصوص جشنواره در خصوص جشنواره بین المللی اقوام در گنبدکاووس اظهارکرد: این جشنواره از امروز(یکشنبه) تا 29 آبان ماه در گنبدکاووس ادامه خواهد داشت و روز 29 آبان به کار خود پایان می دهد.

ابراهیم کریمی افزود: در این جشنواره هنرمندان آثار خود را در چهار بخش سوغات، صنایع دستی، موسیقی اقوام و گردشگری روستایی عرضه می کنند.

کریمی با بیان این که افراد شرکت کننده همان هنرمندان حاضر در بخش نخست جشنواره (که از 21 تا 24 آبان در گرگان برگزار شد) بودند، گفت: این افراد از ساعت 17 عصر تا 22 شب در گنبدکاووس اجرای برنامه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: کریمی ادامه داد: در جشنواره هزار هنرمند از 31 استان کشور حضور دارند و آثار خود را در ده ها غرفه به مردم عرضه می کنند.

کریمی همچنین از فروش 24 میلیارد ریالی غرفه های سوغات و صنایع دستی جشنواره امسال در گرگان خبر داد و اضافه کرد: این میزان فروش 70 درصد بیشتر از جشنواره سال قبل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبدکاووس آغار به کار کرد

جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبدکاووس آغار به کار کرد