مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 13:162019-11-17اجتماعي

آبگرفتگی 400 واحد مسکونی در صومعه سرا/ 5 هزار قطعه مرغ تلف شد


فرماندار صومعه سرا با اشاره به آبگرفتگی 400 واحد مسکونی در 14 روستای این شهرستان براثر بارش شدید باران، گفت: پنج هزار قطعه مرغ و جوجه نیز تلف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجلال سیدمحمدی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش باران طی روزهای گذشته در استان گیلان و شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: بر اثر شدت بارش ها 400 واحد مسکونی در 14 روستا دچار آبگرفتکی شده است.

وی با بیان اینکه با کمک نیروهای امدادی 10 خانوار روستایی به مناطق امن انتقال یافته اند، افزود: بارش باران و بالا آمدن آب رودخانه ها به سه مرغداری نیز خسارت وارده و سبب تلف شدن 5 هزار قطعه مرغ و جوجه شده است.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با اشاره به قطع راه ارتباطی روستاهای سمس، نوخاله جعفری، نارنج پره، شانده تنیان، مهویزان، چالکسر، هندخاله، سیاه اسطلخ و کلسر به کسما شده است، گفت: با توجه به بالا آمدن آب رودخانه مدراس روستاهای شانده، سیاخانی، فتمه سر و اسپند تعطیل بود.

وی با بیان اینکه آب شرب 12 خانوار روستایی در نارنج پره تنیان نیز قطع است، تصریح کرد: 12 پل روستایی، 5 بند انحرافی و 5 کیلومتر دیواره سازی راه های روستایی نیز بر اثر بارش شدید باران دچار آسیب و خسارت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی 400 واحد مسکونی در صومعه سرا/ 5 هزار قطعه مرغ تلف شد

آبگرفتگی 400 واحد مسکونی در صومعه سرا/ 5 هزار قطعه مرغ تلف شد