مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 13:002019-11-17اقتصادي

تشدید حضور بازرسان در بازار شهرستان اسدآباد/افزایش قیمت تخلف است


فرماندار شهرستان اسدآباد از تشدید حضور بازرسان در بازار شهرستان اسدآباد و افزایش نظارت ها خبر داد و گفت: برخورد قانونی با هرگونه تخلف در دستور کار است.

- مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت، اظهار کرد: این طرح در راستای اصلاح قیمت انرژی سوخت و درواقع به منظور عدالت محوری و صرفه جویی در مصرف سوخت و حفاظت از محیط زیست اجرا شد و دولت تصمیم گرفت در قیمت بنزین اصلاحاتی داشته باشد.

وی از تشکیل کمیته تنظیم بازار اسدآباد با حضور اعضای این کمیته سخت گفت و افزود: باتوجه به اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت تأکیدات لازم در زمینه جلوگیری از افزایش قیمت های کالاها ناشی از این روند به مدیران گوشزد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: باتوجه به اینکه قیمت گاز و گازوییل که در حمل و نقل بار و کالاها نقش دارد، تغییری حاصل نشده در زمینه قیمت اقلامی که در بازار وجور دارد، تغییراتی را نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برای وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها، وانت بارها، آژانس ها، خودورهای گازسوز و ماشین های تعلیم رانندگی سهمیه ای تدبیر شده و در افزایش قیمت و نرخ کرایه ها و خدمات آنها تغییراتی نخواهیم داشت.

درویشی تأکید کرد: اداره صمت و تعزیرات حکومتی باید بازرسی و نظارت خود را بر ارائه درست و بدون افزایش قیمت کالاهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید حضور بازرسان در بازار شهرستان اسدآباد/افزایش قیمت تخلف است

تشدید حضور بازرسان در بازار شهرستان اسدآباد/افزایش قیمت تخلف است