مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-17سياسي

برای ایجاد زیست بوم فناوری، نیازمند همکاری صنایع با دانشگاه هستیم


غلامحسین مجذوبی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بوعلی سینای همدان در گفتگو با دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به فعالیت های این دانشگاه در ارتباط با صنایع گفت: - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: واحد های تولیدی کمی وجود دارند که بخش تحقیق و توسعه در آن ها فعال باشد و برای ایجاد زیست بوم فناوری نیاز به همکاری صنایع داریم.

غلامحسین مجذوبی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بوعلی سینای همدان در گفتگو با دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به فعالیت های این دانشگاه در ارتباط با صنایع گفت: اقدامات ما در حوزه پیگیری عقد قرارداد با واحد های مختلف صنعت، انجام طرح های تحقیقاتی و برگزاری دوره های کارآموزی و کارورزی برای دانشجویان است.

مجذوبی با بیان اینکه طرح های تحقیقاتی دانشگاه در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است، گفت: در قرارداد های پژوهشی هم ظرفیت ارائه طرح های تحقیقاتی از سوی پژوهشگران دانشگاهی به صنایع فراهم است و هم صنایع می توانند طرح های خود را به دانشگاه بیاورند تا پژوهشگران روی این طرح ها تحقیق کنند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بوعلی با اشاره به وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: یکی دیگر از اقدامات ما در دفتر ارتباط با صنعت، رصد وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه است که براساس تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ایجاد زیست بوم فناوری، نیازمند همکاری صنایع با دانشگاه هستیم

برای ایجاد زیست بوم فناوری، نیازمند همکاری صنایع با دانشگاه هستیم