مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-17ورزشي

مسئولانی که سخنگوی «تاج» هستند/ ایرادی متوجه فدراسیون نیست!


فدراسیون فوتبال که بعد از باخت تیم ملی مقابل عراق حتی یک عذرخواهی هم انجام نداد، امروز در مصاحبه های هماهنگ شده از برنامه های پشتیبانی خود دفاع کرد و اینگونه به حمایت از مهدی تاج پرداخت! - فدراسیون فوتبال که بعد از باخت تیم ملی مقابل عراق حتی یک عذرخواهی هم انجام نداد، امروز در مصاحبه های هماهنگ شده از برنامه های پشتیبانی خود دفاع کرد و اینگونه به حمایت از مهدی تاج پرداخت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی پنجشنبه گذشته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 برابر عراق شکست خورد که بعد از این باخت انتقادات زیادی به فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی از سوی کارشناسان مطرح شد.

فدراسیون صبح روز جمعه بیانیه ای را صادر کرد و در آن به بیان مشکلات آماده سازی تیم ملی پرداخت که این بیانیه هم به خاطر عدم عذرخواهی فدراسیون، انتقادات زیادی را در پی داشت.

با گذشت سه روز از باخت تیم ملی، فدراسیون فوتبال حالا اقدام به انتشار مصاحبه هایی هماهنگ شده با مسئولان بخش های مختلف خود کرده است.

این مصاحبه ها در واقع با هدف آرام کردن فضا و کاهش فشار روی فدراسیون به خاطر پشتیبانی های ضعیف از تیم ملی و عملکرد فنی مارک ویلموتس منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولانی که سخنگوی «تاج» هستند/ ایرادی متوجه فدراسیون نیست!

مسئولانی که سخنگوی «تاج» هستند/ ایرادی متوجه فدراسیون نیست!