مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 11:162019-11-17اجتماعي

بسته شدن گردنه عسل کشان در کوهرنگ


بارش نخستین برف پاییزی گردنه عسل کشان در شهرستان کوهرنگ را مسدود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: بارش برف که از بامداد امروز یکشنبه در این شهرستان آغاز شده است محور ارتباطی عسل کشان به دهستان موگویی را مسدود کرد.

هوشنگ مصطفوی با اشاره به قطع ارتباط دهستان موگویی با مرکز شهرستان، افزود: هرسال با نخستین بارش برف این محور ارتباطی قطع می شود که برای رفاه حال مردم روستایی ساکن در این مناطق نفت، مایحتاج ضروری و مواد غذایی ارسال و ذخیره شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: هم اینک تردد در دیگر محورهای ارتباطی شهرستان برقرار است و رانندگان برای رفت و آمد در این محورها خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق دشوار گذر است که در فصل بارش ارتباط زمینی این منطقه با چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ قطع می شود.

گردنه عسل کشان در منطقه بازفت شهرستان چهارمحال و بختیاری قرار دارد این گردنه و محور ارتباطی منتهی به روستای سرآقاسید به سبب بارش های قابل توجه برف زمستان گذشته، با تلاش 50 روز راهداران خرداد ماه امسال بازگشایی شد که مجدد با بارش های امروز مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن گردنه عسل کشان در کوهرنگ

بسته شدن گردنه عسل کشان در کوهرنگ