مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:052019-11-17سياسي

عزم جدی قوه قضاییه برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از تخلف


قوه قضاییه عزم خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه جرم و تخلف جزم کرده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رییس کل دادگستری استان صبح امروز در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان گفت: یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اولین انتخابات گام دوم انقلاب است که باید به بهتریم نحو و با حضور حداکثری مردم برگزار شود .

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی ، قصد دخالت در برنامه ها و وظایف سایر دستگاههای مرتبط با انتخابات را ندارد افزود: پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت های انتخاباتی، پیشگیری از هرگونه جرم و تخلف و ایجاد هماهنگی بین دستگاهها، تنها بخشی از وظایف و اقداماتی این ستاد است.

وی نظارت بر عملکرد مدیران را از جمله این اقدامات دانست و گفت: توجه به وظایف قانونی، عمل طبق شیوه نامه و دستورالعملهای مربوطه، اقدام نکردن له یا علیه کاندیدا و همچنین استفاده نکردن از امکانات دولتی برای کاندیدا از موارد است که بصورت مستمر بر آن نظارت می شود.

رییس کل دادگستری استان یکی دیگر از وظایف دادگستری ها را رسیدگی به شکایات و تخلفات صورت گرفته در انتخابات اعلام کرد و گفت: از تمام توان دادگستری های استان استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی قوه قضاییه برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از تخلف

عزم جدی قوه قضاییه برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از تخلف