مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:432019-11-17اقتصادي

کلانتری: وزارت صنعت از ابتدای سال عوارض پسماند نپرداخته است


رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: وزارت صنعت موظف است که عوارض پسماند خود را به وزارت کشور پرداخت کند اما متاسفانه از ابتدای سال تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری در همایش بین المللی مدیریت پسماند با اشاره به این که جامعه ای که نیاز دارد از رفاه نسبی بیشتری برخوردار باشد در مقابل نیاز پیدا می کند که مصرف بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: مصرف بیشتر تولید پسماند را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در کشور ما روزانه 55 هزار تن پسماند عادی تولید می شود ولی در بسیاری از نقاط کشور برخورد علمی و درستی برای مدیریت این پسماندها صورت نمی گیرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این که امروزه یکی از معضلات اصلی شمال کشور پسماند است، تصریح کرد: روش های متعددی برای مدیریت پسماندها پیشنهاد می شود اما هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی هستند.

در شهرهای بزرگی مانند تهران پسماندها تنها در یک نقطه جمع می شوند.

اخیرا شهردار تهران نیز گفته است که آراد کوه را می توان ساماندهی کرد.

کلانتری با بیان این که در کشورهای دیگر که شهرهای بزرگ و پرجمعیت تری نسبت به تهران دارند پسماند جزو آخرین مشکلات آنها است گفت: در رابطه با مدیریت پسماند ارزیابی های کمی صورت گرفته است همچنین رییس جمهوری نیز مدیریت پسماند را یکی از مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری: وزارت صنعت از ابتدای سال عوارض پسماند نپرداخته است

کلانتری: وزارت صنعت از ابتدای سال عوارض پسماند نپرداخته است