مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:412019-11-17اقتصادي

50 تیم بازرسی سیار بازار قزوین را رصد می کند


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از 50 تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند و تا به امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته است.

- ایسنا/قزوین معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از 50 تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند و تا به امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته است.

علی اکبر کبیری - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در جلسات ستاد تنظیم بازار تصمیمات خوبی گرفته شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: از ساعات ابتدایی اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بازرسین در سطح شهر حضور دارند و به صورت محسوس و نامحسوس موضوعات را رصد و پیگیری می کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: تا امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته و کالاهای اساسی به اندازه کافی توزیع شده و مردم نیز با آرامش خرید دارند.

وی عنوان کرد: واحدهای صنفی در صورت افزایش هزینه حمل ونقل، موارد را به سازمان صمت استان قزوین اعلام کنند؛ بازرسان صبح و عصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 تیم بازرسی سیار بازار قزوین را رصد می کند

50 تیم بازرسی سیار بازار قزوین را رصد می کند