مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:162019-11-17سياسي

تشریح اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای و هزینه ای استان در لایحه بودجه سال 99


در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی، اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای و هزینه ای استان در لایحه بودجه سال 99 تشریح و بخشی از اعتبارات هزینه ای توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ در پنجمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان، بخشنامه و اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای و هزینه ای استان در لایحه بودجه سال 99 تشریح و توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی در این لایحه انجام شد.

استاندار مرکزی در این جلسه گفت: خانه ملت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در بحث بودجه سال آینده استان ها را ویژه ببینند و استانداران را در راستای افزایش اختیارات یاری دهند.

سیدعلی آقازاده افزود: بودجه یکی از مصادیق مهم در راهبری برنامه ها است و در راستای افزایش اختیارات استان ها باید منابع لازم وجود داشته باشد.

او گفت: نظر دادن در خصوص برخی تصمیم ها که از قبل گرفته شده موجب کاهش اختیارات در استان ها می شود و باید نظر استان ها در بودجه سال آینده برجسته شود.

حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در بودجه 448 هزار میلیارد تومانی سال جاری، 150 هزار میلیارد تومان کسری وجود دارد و سقف بودجه از 448 هزار میلیارد تومان به 386 هزار میلیارد تومان رسیده با توجه به کسری بودجه مسئولان بایستی این شرایط را مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای و هزینه ای استان در لایحه بودجه سال 99

تشریح اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای و هزینه ای استان در لایحه بودجه سال 99