مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:092019-11-17سياسي

کمیسیون برنامه و بودجه مأمور رفع ایرادات طرح افزایش نرخ بنزین شد


مرکز پژوهش ها و کمیسیون برنامه و بودجه مأمور رفع ایرادات اجرای تصمیم افزایش قیمت بنزین شدند.

- سخنگوی هیئت رییسه مجلس اعلام کرد: مرکز پژوهش ها و کمیسیون برنامه و بودجه مأمور رفع ایرادات اجرای تصمیم افزایش قیمت بنزین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رییسه مجلس در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران جزییات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

وی گفت: بر اساس اصل 176 قانون اساسی تصمیمی که شورای عالی امنیت ملی گرفته و سران قوا آن را تصویب کرده اند، زمانی که به تایید مقام معظم رهبری رسید لازم الاجرا خواهد بود.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس خاطرنشان کرد: پیش از این مجلس قانون هدفمندی یارانه ها را به تصویب رسانده بود اما دولت در اجرای این قانون تاخیر داشت بنابراین تصمیم گرفته شد کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش ها ایرادات وارده بر شیوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین را بررسی کرده و اعلام کند تا رفع اشکال صورت گیرد.

عباسی اظهار داشت: همچنین مقرر شد هر چه سریعتر درآمدهای حاصل از اجرای این قانون به حساب مردم واریز شود وی با بیان اینکه قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی، کمیسیون اقتصادی و سایر کمیسیون های تخصصی موظف به نظارت بر قیمت ها شدند تا خدایی ناکرده افزایش قیمت بنزین منجر به افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون برنامه و بودجه مأمور رفع ایرادات طرح افزایش نرخ بنزین شد

کمیسیون برنامه و بودجه مأمور رفع ایرادات طرح افزایش نرخ بنزین شد