مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 07:002019-11-17سياسي

دست یاری شورای شهر تهران به سمت مردم برای شناسایی فساد در شهرداری


رییس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که مدیریت شهری در راستای مبارزه با فساد و شناسایی آن دست یاری به سمت مردم دراز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود با بیان این که یکی از مهمترین انگیزه های مردم در مبارزه با نظام ستم شاهی فساد حاکم بر جامعه بود، گفت: برخورد با فساد هنوز پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب همچنان مطالبه اصلی مردم است و پرسش اصلی مردم از مسوولان این است که در مبارزه با فساد چه کرده اید.

وی با بیان این که همیشه در همه جا درباره فساد سخن گفته می شود و سالانه همایش های زیادی درباره راهکارهای مبارزه با فساد برگزار می شود، گفت: در مجلس و شورا نیز مصوبات خوبی در این زمینه تصویب شده و در دانشگاه ها و مراکز علمی درباره دلایل فساد و راهکارهای مقابله، پژوهش های خوبی انجام شده است.

اما با این وجود در اکثر اوقات در رسانه ها اخباری که حکایت از کشف فسادهای جدید دارد به گوش می رسد و ما با فسادهای ریز و درشت رو به رو هستیم و جای سوال است که چرا آن همه مقررات و قوانین تلاش ها و پژوهش ها نتوانسته که از فساد بکاهد.

وی با بیان این که مردم تهران نیز از اعضای شورای شهر مطالبه دارند که فساد در شهرداری کاهش یابد، تصریح کرد: براساس نتایج حاصله از یک نظر سنجی در شهریور ماه 96 مطالبه مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست یاری شورای شهر تهران به سمت مردم برای شناسایی فساد در شهرداری

دست یاری شورای شهر تهران به سمت مردم برای شناسایی فساد در شهرداری