مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:512019-11-17اجتماعي

سواحلِ دریایِ خزر تا پایان هفته بارانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی تا پایان هفته بارش در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و برای ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.

- آسمان تهران فردا (27 آبان ماه) ابری همراه با بارش باران و برف و در بعضی ساعات مه آلود خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی تا پایان هفته بارش در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و برای ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بعداز ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه (27 و 28 آبان ماه) بارش در بخش های مرکزی سواحل دریای خزر شدت بیشتری خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: امروز (26 آبان ماه) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب و جنوب غرب کشور در این مناطق رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود و در بخش هایی از مرکز و شرق کشور واقع در استان های اصفهان، یزد و دامنه های زاگرس مرکزی در استان های قم، مرکزی و شرق لرستان بارش برف و باران رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحلِ دریایِ خزر تا پایان هفته بارانی است

سواحلِ دریایِ خزر تا پایان هفته بارانی است