مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:172019-11-17فرهنگي

گرامیداشت رضا عبدی در «عصر خودمونی» رادیو نمایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر برنامه رادیویی عصر خودمونی گفت: - بیست و پنجم آبان در برنامه زنده عصر خودمونی رادیو نمایش، یاد و خاطره رضا عبدی گرامی داشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر برنامه رادیویی عصر خودمونی گفت: رضا عبدی از بازیگران نسل اول رادیو که سال های زیادی در رادیو فعالیت داشته است و بسیاری از مردم او را با شخصیت آمیز عبدالطمع می شناسند و به همین بهانه در عصر خودمونی رادیو نمایش با علیرضا جاویدنیا که دوست نزدیک و همکار ایشان بوده است، گفتگو خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در عصر خودمونی امروز با علی ذکریایی یکی از بازیگران اصلی فیلم منطقه پرواز ممنوع نیز گفتگو می کند.

قدوسیان اظهار کرد: عصر خودمونی تا پایان هفته به بهانه ضرب المثل های فارسی، رفتار های افرادی را که در حوزه فرهنگ و هنر نقش موثری دارند نقد خواهد کرد.

این هفته برنامه زنده عصر خودمونی به تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان، گویندگی معصومه روحبخش، محمدرضا لبیب و نویسندگی سارا آقامحمدی، حمید پارسا، الهام حاجی نژاد و گزارشگری محمدرضا میرحسینی، ساعت 18 از رادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت رضا عبدی در «عصر خودمونی» رادیو نمایش

گرامیداشت رضا عبدی در «عصر خودمونی» رادیو نمایش