مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 06:102019-11-17سياسي

نقش 43 درصدی مردم در شناسایی فساد


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری نسبت به تدوین شیوه نامه های ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد تعلل داشته است، گفت: براساس آمارهای بین المللی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور جلسه امروز شورا اظهار داشت: یکی از مهمترین انگیزه های مردم در جریان انقلاب اسلامی، فساد حاکم بر جامعه بود، فسادی که برخورد با آن پس از گذشت چهل سال از انقلاب همچنان مطالبه مردم است و مردم پرسش اصلی شان از مسئولان آن است که در مبارزه با فساد چه کرده اید؟ وی افزود: مردم تهران نیز مطالبه شان از ما اعضای شورای شهر کاهش فساد شهرداری تهران بوده و هست، براساس نتایج حاصل از یک نظرسنجی، مهمترین چالش های شهر و شهرداری در دوره مدیریت شهری دوازده ساله منتهی به شهریور 98 ترافیک و حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا، فساد اداری و بی قاعدگی ساخت و ساز بود.

  وی ادامه داد: به کارگیری مدیران لایق و مبارزه با فساد اداری بعد از ترافیک و آلودگی هوا مطالبه جدی مردم از شورای پنجم بود.

شورای سیاستگزاری در این شورا با درک موضوع، مهمترین چالش های مربوط به اقتصاد و معیشت شهری را شناسایی و وعده شفافیت، مبارزه با فساد، ارتقای سلامت اداری و شهرداری شیشه ای را به مردم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش 43 درصدی مردم در شناسایی فساد

نقش 43 درصدی مردم در شناسایی فساد