مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 00:362019-11-16فرهنگي

جایگاه نخست شهرکرد در حوزه کتاب و کتابخوانی


شهرستان شهرکرد با کسب رتبه های برتر در حوزه انجمن کتابخانه های عمومی، کتابخانه برتر ملی و دو مسؤول کتابخانه نمونه کشوری در بیست و هفتمین دوره هفته کتاب توانست در رتبه نخست کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی جای گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرکرد، شهرستان شهرکرد با کسب رتبه های برتر در حوزه انجمن کتابخانه های عمومی، کتابخانه برتر ملی و دو مسؤول کتابخانه نمونه کشوری در بیست و هفتمین دوره هفته کتاب توانست در رتبه نخست کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی جای گیرد.

همچنین فرماندار شهرستان شهرکرد به عنوان رییس انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان در آیینی که روز پنجشنبه (23 آبان) در استان یزد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به عنوان رییس برتر انجمن کتابخانه های عمومی کشور معرفی و تجلیل شد.

ایجاد زیرساخت های مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اقدامات فرهنگی موثر در جذب عضو، انجام اقدامات نوآورانه و خلاقانه در راستای افزایش سرانه مطالعه و توجه به مناطق روستایی و کمتربرخوردار در حوزه کتاب و کتابخوانی از مهم ترین شاخص های انتخاب شهرستان شهرکرد به عنوان انجمن برتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه نخست شهرکرد در حوزه کتاب و کتابخوانی

جایگاه نخست شهرکرد در حوزه کتاب و کتابخوانی