مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 22:172019-11-16سياسي

بیانیه پایانی سی وسومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی


سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که طی روزهای 23 تا 25 آبان در تهران برگزار شد، با قرائت بیانیه ای به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین والصلاه والسلام علی رسول الله وعلی آله الطییبین الطاهرین وصحبه المنتجبین ومن اهتدی بهداه الی یوم الدین.

به فضل الهی، سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران در تاریخ 23 تا 25 آبان ماه 1398، 16 تا 18 ربیع الاول 1441هـ، همزمان با میلاد پر برکت رسول اعظم (ص) و نواده ایشان امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت با عنوان وحدت امت در دفاع از مسجد الأقصی با حضور علما، اندیشمندان ، پژوهشگران و نخبگان بیش از 90 کشور جهان، برگزار گردید.

پیش از آغاز کنفرانس میهمانان و شرکت کنندگان، با حضور در مرقد امام راحل (ره) ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و احیاگر امیدهای آزادسازی فلسطین اشغالی و بیدارگر امت اسلام، با آرمان های ایشان تجدید بیعت کردند.

کنفرانس با خوش آمدگویی و بیانات آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آغاز گردید و سپس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران رسماً کارخود را آغاز نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی سی وسومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

بیانیه پایانی سی وسومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی