مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 20:432019-11-16اقتصادي

ادامه اقدامات غیرقانونی به نفع هیچ کس نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگو با بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما اظهار داشت: بعد از طرح تعدیل قیمت های بنزین متاسفانه عده ای با اعلام اینکه نسبت به این موضوع اعتراضاتی دارند در برخی از شهرهای ما با اقداماتی که انجام دادند .

- وزیر کشور با اشاره به اقدامات غیرقانونی امروز و با تاکید بر اینکه ادامه این کار به نفع هیچ کس نیست، گفت: هرگونه حرکت و اعتراضی باید در بستر قانونی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگو با بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما اظهار داشت: بعد از طرح تعدیل قیمت های بنزین متاسفانه عده ای با اعلام اینکه نسبت به این موضوع اعتراضاتی دارند در برخی از شهرهای ما با اقداماتی که انجام دادند مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کردند.

وی افزود: دیروز با توجه به اینکه دومین روز این موضوع بود نیروهای نظامی، و امنیتی و استانداری ها خویشتنداری کردند و هدایت کردند، تا به نحو احسن با شرایط مناسبی اگر تجمعی هست پایان بپذیرد؛ ولی از امروز صبح در برخی از شهرها با اعمال برخی از اقدامات کاملا غیرقانونی و قانون شکنانه به مراکز عمومی مثل بیمارستان ها و جاهایی که مردم در آنها بودند صدمه زدند و به اموال عمومی و ماشین های مردم خسارت زده و برخی از جاده ها را بستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اقدامات غیرقانونی به نفع هیچ کس نیست

ادامه اقدامات غیرقانونی به نفع هیچ کس نیست