مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 20:412019-11-16اقتصادي

طرح های نیمه کاره هادی در آمل 17 میلیارد تومان اعتبار گرفت


رییس بنیادمسکن وانقلاب اسلامی شهرستان آمل، از اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه کاره هادی در روستاهای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- سیداسماعیل علوی درحاشیه مراسم افتتاح طرح هادی روستای کمکلا از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون طرح هادی در 28 روستای شهرستان آمل افتتاح شده و تا پایان امسال نیز طرح های نیمه کاره هادی در 40 روستای دیگر نیز تکمیل وبهره برداری خواهد شد.

وی افزود: از مجموع اعتبار 17 میلیارد تومانی که امسال برای اجرای طرح های هادی به شهرستان آمل اختصاص داده شده، تاکنون حدود 4 میلیارد وتمان آمل جذب وهزینه شده وبقیه اعتبار نیز متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح ها پرداخت خواهد شد.

طرح هادی در حدود 280 روستای آمل رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمل ادامه داد، که به همت این اداره ازحدود 380 روستا در سطح این شهرستان، تاکنون در 280 روستای بیش از 20 خانوار دارای طرح هادی شدند که در حدود 200روستا این طرح اکنون درحال اجرا است.

علوی اضافه کرد، که شهرستان آمل در اجرای طرح های هادی روستایی در سال های اخیر یکی از شهرستانهای پیشتاز در سطح مازندران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نیمه کاره هادی در آمل 17 میلیارد تومان اعتبار گرفت

طرح های نیمه کاره هادی در آمل 17 میلیارد تومان اعتبار گرفت