مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 16:252019-11-16سياسي

رییس قوه قضاییه: غرب دنبال تحمیل جاهلیت مدرن به مسلمانان در لباس آزادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتمعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سی وسومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در سالن همایش هتل پارسیان آزادی توسط مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، - رییس قوه قضاییه تاکید کرد: امروز غرب با ایجاد دوگانه مدرن و سنتی به دنبال تحمیل جاهلیت مدرن در جهان اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتمعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سی وسومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در سالن همایش هتل پارسیان آزادی توسط مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سخنان ارزشمند امام خامنه ای نکات محوری بسیار ارزشمندی را برای این نشست داشت و معظم اله وحدت را در ساحت های مختلف تبیین فرمودند.

رییس قوه قضاییه با بیان این که امروز جلوه های تمدن اسلامی ظهور پیدا کرده، گفت: جلوه هایی در جهان اسلام می بینید که حکایت دارد آنچه از آن به عنوان مدنیتی به نام دین یاد می کنیم کاملا قابل تحقق است و امروز موضوع مسجد القصی و فلسطین با گذشته متفاوت است.

رییسی افزود: امروز مسئله اول اندیشه های بلند مسلمانان و فرهیختگان اسلام قدس شریف و مسجد القصی است و امروز دست توفق و برتری در فلسطین از آن مجاهدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: غرب دنبال تحمیل جاهلیت مدرن به مسلمانان در لباس آزادی است

رییس قوه قضاییه: غرب دنبال تحمیل جاهلیت مدرن به مسلمانان در لباس آزادی است