مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:272019-11-16ورزشي

معرفی نفرات برتر مسابقات دارت رنکینگ کشوری


نفرات برتر مرحله دوم مسابقات دارت رنکینگ آزاد برتر کشور معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی؛ رقابت های دارت رنکینگ آزاد کشوری در 2 بخش مردان و بانوان و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان شد.

نفرات برتر رده های مختلف به این شرح معرفی شدند: در رقابت های بخش آقایان رده سنی بزرگسالان آقایان حسین اعرابی و علیرضا ایزدی 2 دارتر موفق اصفهانی باشگاه اندیشه سبز خزر (1) به مرحله فینال راه یافتند و پس از برگزاری دیداری نزدیک آقای حسین اعرابی توانست 4 بر 3 رقیب خود را مغلوب کند و جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد، همچنین در این رده سنی آقایان جواد بیات از خراسان رضوی و پارسا کاظمی از تیم شرکت انبوه سازان آرش (ارش مال) مشترکا سوم شدند.

در مسابقات بخش بانوان رده سنی بزرگسالان دیدار فینال میان دو دارتر از خراسان جنوبی برگزار شد و خانم ملیحه رجبی با حساب 4 بر 2 ازسد خانم آتنا بیگمی گذشت و به عنوان نخست دست یافت، همچنین مریم عرفانیان دیگر نماینده خراسان جنوبی و ندا ابراهیمی از اصفهان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در رقابت های بخش پسران رده سنی جوانان امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی به عنوان قهرمانی رسید، احسان حسنی از مازندران دوم شد و محمدحسن حق شناس از شرکت انبوه سازان آرش گیلان (آرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر مسابقات دارت رنکینگ کشوری

معرفی نفرات برتر مسابقات دارت رنکینگ کشوری