مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:032019-11-16فرهنگي

فقر سینما به معنی فقر ادبیات است


کاظم اخوان در نشست نقدوبررسی رمان «آهنگی برای چهارشنبه ها» ضمن اشاره به این که رمان مذکور هم به ادبیات نزدیک است و هم سینما، گفت: فقر سینما به معنی فقر ادبیات است.

- کاظم اخوان در نشست نقدوبررسی رمان آهنگی برای چهارشنبه ها ضمن اشاره به این که رمان مذکور هم به ادبیات نزدیک است و هم سینما، گفت: فقر سینما به معنی فقر ادبیات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست نقد و بررسی کتاب آهنگی برای چهارشنبه ها نوشته فرهاد حسن زاده، دیروز جمعه 24 آبان با حضور کاظم اخوان، محسن هجری و نویسنده اثر در خانه کتاب پیدایش برگزار شد.

حسن زاده در ابتدای این نشست درباره کتاب گفت: کتاب آهنگی برای چهارشنبه ها داستان زندگی عدنان عفراویان است که سال ها پیش در مجله سروش با او گفت وگویی کرده بودند.

عدنان در گفته بود که در ساخت فیلم باشو غریبه کوچک چه خشونت هایی علیه او اعمال شده است؛ نه از طرف بهرام بیضایی بلکه از طرف تهیه کننده فیلم.

همین موضوع دست مایه ای شد برای نوشتن این کتاب.

این کتاب را قبل از زیبا صدایم کن ، عقرب های کشتی بمبک و حیاط خلوت نوشتم.

در بخش بعدی این نشست، محسن هجری درباره بازنویسی این اثر گفت: وقتی نویسنده ای تقریبا 20 سال بعد از نوشتن یک کتاب، دوباره به آن برمی گردد و آن را بازنویسی و دوباره منتشر می کند؛ حاکی از آن است که اعتمادبه نفس و اعتماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر سینما به معنی فقر ادبیات است

فقر سینما به معنی فقر ادبیات است