مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:172019-11-16اقتصادي

6 میلیارد تومان اعتبار برای پارکینگ حکیم نزاری بیرجند تامین شد


شش میلیارد تومان برای احداث پارکینگ طبقاتی حکیم نزاری تامین اعتبار شده و امید است با ظرفیت قریب به 200 خودرو طی یک سال آینده به بهره برداری برسد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی جاوید پیش از ظهر شنبه در شورای شهر بیرجند با اشاره به تشکیل کمیته حمل و نقل و ترافیک بیرجند بیان کرد: بر اساس این کمیته تخصیص اعتبارها با اولویت بندی پلیس انجام می شود.

وی با بیان اینکه روشنایی معابر بر عهده شهرداری نبوده و اداره برق باید پیگیری کند، افزود: با توجه به گلایه های مردمی نسبت به وضعیت روشنایی شهر می طلبد شرکت برق نسبت به روشنایی معابر و میادین اقدام کند.

جاوید با اشاره به سرعتکاه های شهر بیان کرد: اصلاح و تخریب سرعتکاه ها در دستور کار بوده که اصلاح هر سرعتکاه قریب به 16 میلیون تومان هزینه دارد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه احداث پارکینگ طبقاتی حکیم نزاری آماده کلنگ زنی است، افزود: برای احداث این پروژه قریب به شش میلیارد تومان تامین اعتبار شده و امید است با ظرفیت قریب به 200 خودرو طی یک سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به طرح جامع ترافیک شهر بیان کرد: امید است این طرح تا پایان دی ماه به دست شهرداری برسد.

جاوید از ساماندهی خیابان جمهوری بیرجند خبر داد و گفت: در حال حاضر باند کند رو در دو طرف خیابان وجود دارد که خواستاریم پلیس توقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 میلیارد تومان اعتبار برای پارکینگ حکیم نزاری بیرجند تامین شد

6 میلیارد تومان اعتبار برای پارکینگ حکیم نزاری بیرجند تامین شد