مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:582019-11-16اقتصادي

اعزام مددکاران به مناطق زلزله زده شمال غرب کشور


معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از اعزام 100 مددکار در قالب 35 گروه ویژه ارائه خدمات مشاوره ای، روانی و اجتماعی به مناطق زلزله شمال غرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید رضازاده معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در حاشیه افتتاح ساختمان جدید مرکز کاشانه مهر کاشان در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) ضمن اشاره به اجرای پروژه پیشگیری از معلولیت در کشور، گفت: یک میلیون و 500 هزار معلول در کشور وجود دارد که با اجرای این طرح این افراد از نظر اختلالات ژنتیکی غربال شدند.

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور ایجاد بانک اطلاعاتی ژنتیک را یکی از دستاوردهای این غربالگری دانست و افزود: با استفاده از این بانک اطلاعاتی می توان از ابتلای افراد دیگر به معلولیت خودداری کرد و این موضوع امری مهم محسوب می شود که عموم مردم از آن بهره مند هستند.

وی از ایجاد مراکز جامع درمان اعتیاد در کشور خبر داد و گفت: در این مراکز سم زدایی، آموزش 4 ماهه و درمان سرپایی 8 ماهه صورت می پذیرد تا بیماران نسبت به حضور مجدد در جامعه و اشتغال آماده باشند که تاکنون این مراکز در اصفهان و کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

رضازاده ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مراکز بهزیستی در راستای کاهش طلاق، گفت: دوره های آموزشی قبل از ازدواج، ارائه مشاوره های پیش از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مددکاران به مناطق زلزله زده شمال غرب کشور

اعزام مددکاران به مناطق زلزله زده شمال غرب کشور