مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:432019-11-16دانش

نقد کتاب «انگاره های معمارانه منظر» به مناسبت هفته کتابخوانی


نشست نقد علمی کتاب «انگاره های معمارانه منظر؛ درآمدی بر آفرینش پارک های شهری» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

- نشست نقد علمی کتاب انگاره های معمارانه منظر؛ درآمدی بر آفرینش پارک های شهری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست معرفی و نقد علمی کتاب انگاره های معمارانه منظر؛ درآمدی بر آفرینش پارک های شهری را برگزار می کند.

در این نشست ایرج اعتصام معمارِ پیشکسوت و طراح پارک ملت؛ آزاده شاهچراغی معمار، طراح منظر و نویسنده کتاب انگاره های معمارانه منظر؛ علیرضا بندرآباد معمار، طراح شهری و ویراستار علمی این کتاب؛ محمدیاسر موسی پور معمار، پژوهشگر و منتقد علمی و شروین میرشاهزاده معمار، طراح و پژوهشگر به بررسی علمی این کتاب خواهند پرداخت.

این برنامه یکشنبه 26 آبان ماه از ساعت 14 تا 16 در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد تهران مرکز، واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از چهارراه پونک، بلوار امام حسن (ع)، مجتمع دانشگاهی آیت الله رفسنجانی،برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد کتاب «انگاره های معمارانه منظر» به مناسبت هفته کتابخوانی

نقد کتاب «انگاره های معمارانه منظر» به مناسبت هفته کتابخوانی