مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 20:252019-11-15اجتماعي

خانه طبیعت کودک و نوجوان بوشهر افتتاح شد


خانه طبیعت کودک و نوجوان باهدف آشنایی بچه ها با محیط زیست و آشتی خانواده ها با فضای سبز و ایجاد فرهنگ محیط زیستی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر عصر جمعه در این آیین اظهار داشت: خانه طبیعت کودک و نوجوان گام کوچکی در این راستا است که با محوریت خانواده، کودک و نوجوان بنا شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم خانه طبیعت کودک زمینه پیوند خانواده ها با طبیعت را فراهم نماید تصریح کرد: با توجه به ورود تکنولوژی به زندگی امروز که تحرک کودکان کم شده است قصد داشتیم شایستگی های فردی، علمی و فنی کودکان را از این طریق بارور کنیم تا به نوعی به دل طبیعت آمده و با طبیعت و محیط زیست آشنا شوند.

مدیر خانه طبیعت کودک و نوجوان بوشهر نیز گفت: اینجا بستری فراهم شده تا خانواده ها، کودکان و دانش آموزان رشد یکپارچه ای داشته باشند.

مرجان راواردشیری بیان کرد: در قسمتی از پارک حیواناتی چون جوجه، مرغ و خروس و بز را در قالب یک باغچه کوچک گرد هم آورده ایم، چرا که بچه ها از لمس حیوانات و غذا دادن به آن ها لذت می برند و وقتی تخم گذاشتن مرغ تا مرحله تبدیل شدن به جوجه و مراحل رشد حیوانات و آنچه در طبیعت اتفاق می افتد را می بینند از جنب وجوشی که در طبیعت جریان دارند انرژی می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه طبیعت کودک و نوجوان بوشهر افتتاح شد

خانه طبیعت کودک و نوجوان بوشهر افتتاح شد