مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 18:502019-11-15بين الملل

2 کشته و 4 مجروح بر اثر انفجار انبار مهمات قدیمی در اوکراین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ چندین مورد انفجار در انبار مهمات فرسوده و قدیمی در اوکراین ، 2 کشته و 4 مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از کیف به نقل از مقامات اوکراین، در پی وقوع حوادث ناشی از انفجار در مخزن مهمات در مناطق شرقی این کشور نزدیک منطقه تحت استقرار شورشیان ، دو مهندس معدن اوکراینی کشته و 4 نفر دیگر مجروح شدند.

بر اساس اظهارات مقامات نظامی اوکراین ، این حوادث در خلال عملیات خنثی سازی مهمات قدیمی در پایگاهی نظامی نزدیک خارکوف روی داد.

فرمانده ستاد نیروهای مسلح اوکراین در صفحه فیس بوک حادثه کشته شدن دو نیروی نظامی را تایید کرد.

براساس گزارش ها در حالی که شرایط 3 نفر از 4 نیروی نظامی که در بیمارستان بستری هستند وخیم اعلام شده عملیات انفجار متوقف و هیچگونه تهدیدی برای ساکنان و زیرساخت های منطقه وجود ندارد.

همچنین در پی وقوع حوادث مشابه در مارس 2017 در همان مرکز نگهداری مهمات ، یک نفر بر اثر وقوع چند انفجار کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

بروز اقدامات خشونت آمیز و درگیری های ناشی از مناقشه جدایی طلبان اوکراین مستقر در مناطق شرقی این کشور که از 2014 با حمایت روسیه انجام شد تاکنون بیش از 13 هزار کشته بر جا گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته و 4 مجروح بر اثر انفجار انبار مهمات قدیمی در اوکراین

2 کشته و 4 مجروح بر اثر انفجار انبار مهمات قدیمی در اوکراین