مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 18:072019-11-15اقتصادي

توجه به صادرات از اصول مهم توسعه اقتصادی است


رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: صادرات محصولات تولیدی و یافتن بازار مناسب برای فروش تولیدات یکی از مهم ترین مسائل در حوزه اقتصادی است.

- حمیدرضا صالحی، در حاشیه نشست مشترک اعضای کمیسیون انرژی اتاق ایران با مدیران دستگاه های اجرایی و فعالان اقتصادی استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به اهمیت صادرات در توسعه اقتصادی اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائل در حوزه اقتصادی بحث صادرات محصولات تولیدی و یافتن بازار مناسب برای فروش تولیدات است.

وی افزود: امروزه دست به هر اقدام اقتصادی که زده می شود باید به فکر بازار فروش آن نیز باشیم و رشد و توسعه اقتصادی وابسته به حفظ بازار و یافتن بازارهای جدید است و در استان اردبیل نیز باید به این اصل بسیار مهم توجه بیشتری شده و برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها بر روی آن انجام گیرد.

رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران ظرفیت بخش خصوصی برای رسیدن به اهداف توسعه ای را 56 درصد دانست و گفت: این میزان در ایران به 15 درصد می رسد و بدین ترتیب وزن دولت در اقتصاد کشور بیشتر از بخش خصوصی است که در تلاش هستیم تا سهم بخش خصوصی در اقتصاد را ارتقا داده و کفه ترازو را به نفع بخش خصوصی بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به صادرات از اصول مهم توسعه اقتصادی است

توجه به صادرات از اصول مهم توسعه اقتصادی است