مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 17:072019-11-15سياسي

تقدیر رستمی از رییس قوه قضاییه در پی عفو و تخفیف احکام جمعی از دانشجویان


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از رییس قوه قضاییه درباره عفو و تخفیف احکام جمعی از دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه درباره عفو و تخفیف احکام جمعی از دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: اقدام حضرت عالی در خصوص تلاش برای عفو و تخفیف حکم تعدادی از دانشجویان - که با اعتماد رهبر فرزانه انقلاب به پیشنهاد شما عملی شد- باردیگر رافت اسلامی و عقلانیت انقلابی نظام را به منصه ظهور گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن کامل نامه تشکر حجت الاسلام رستمی خطاب به رییس دستگاه قضا به شرح زیر است: حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی ریاست محترم قوه قضاییه با سلام و عرض تبریک میلاد شکوهمند پیامبر رافت و مهربانی  بر خود لازم دانستم ضمن قدردانی از رهبر حکیم انقلاب از حسن نظر جنابعالی هم در پیگیری عفو و تخفیف احکام برخی دانشجویان تشکر و قدردانی نمایم.

نیک مستحضرید دانشگاه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی با گسترش کمی و کیفی کم نظیر از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می آید، دانشگاهی که توانسته است علی رغم همه فرازها و فرودها موتور پیشران حرکت علمی کشور باشد و در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رستمی از رییس قوه قضاییه در پی عفو و تخفیف احکام جمعی از دانشجویان

تقدیر رستمی از رییس قوه قضاییه در پی عفو و تخفیف احکام جمعی از دانشجویان