مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 17:002019-11-15بين الملل

مشروح مصاحبه بشار اسد با رسانه های روسی


به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، رییس جمهور سوریه با اشاره به اینکه آمریکا و غرب درصدد بهره برداری از هرگونه تحرکات در منطقه ‏خاورمیانه هستند، تأکید کرد آنچه در آمریکا حکومت می کند یک دولت نیست بلکه باندی از نمایندگان ‏شرکت های آمریکایی است که همه چیز را در جهت منافع شخصی خود پیش می برند.

‏بشار اسد رییس جمهور سوریه در گفتگو با تلویزیون روسیه 24 ‏و خبرگزاری اسپوتنیک گفت: هیچ کس باور نمی کند ترکیه خواهان بازگرداندن سه میلیون پناهنده ‏سوری به شمال شرق این کشور باشد.

این در واقع، آدرس دهی بشردوستانه است که رژیم ترکیه مطرح ‏می کند و هدف از آن نیز فریب و ایجاد درگیری بر اساس نژاد در این منطقه و مستقر کردن تروریست ها به ‏همراه خانواده هایشان در آن منطقه است تا جامعه ای تندرو تشکیل شود که همسو با دیدگاهی است که ‏اردوغان، رییس رژیم ترکیه برای آن تلاش می کند.

‏بشار اسد افزود: بیشتر کردهای سوریه وطن پرست هستند و در کنار کشور و مردم سوریه ایستاده اند، اما ‏گروه هایی وجود دارند که برخی از آنها کرد و برخی دیگر عرب هستند که تحت فرمان آمریکایی ها عمل می ‏کنند.

پس از بازگشت ارتش سوریه به مناطق شمال، گفتگوهایی وجود دارد که در آن ها تلاش می شود آن ها را ‏متقاعد کند ثبات, زمانی برقراری می شود که همگی به قانون اساسی سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشروح مصاحبه بشار اسد با رسانه های روسی

مشروح مصاحبه بشار اسد با رسانه های روسی