مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 13:102019-11-15اجتماعي

شناسایی و هدایت استعداد های برتر نوجوانات محلات شیراز


رییس بنیاد نخبگان فارس از زمینه سازی استعدادیابی نوجوانان محلات شیراز با همکاری شهرداری شیراز خبر داد.

- ، مرکز فارس، حبیب شریف گفت: دانش آموزان دختر برگزیده با شرکت در دوره های مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی که به مدت 3 روز از 22 تا 24 آبانماه در سرای محله کوشک میدان شیراز برگزار شد، از آموزش های لازم در زمینه های استعدادی متفاوت بهره مند شدند.

رییس بنیاد نخبگان فارس با بیان اینکه رسالت بنیاد نخبگان فارس شناسایی و هدایت استعداد های برتر است، گفت: مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی از چهار سال گذشته تعریف شده و تاکنون 26 برنامه اجرا کرده است.

شریف با بیان اینکه فعالیت مدارس فصلی خلاقیت تاکنون در مرحله شناسایی استعداد ها و فعالیت گروهی بوده است، گفت: پس از پایش این کودکان و نوجوانان در مراحل مختلف، آنان با عنوان سفیران بنیاد نخبگان استان فارس در شهرستان ها و محلات خود منصوب می شوند و تحت حمایت مجمع خیرین نخبه پرور تا زمانی که پویایی خود را حفظ کنند از امکاناتی که در اختیار آنان قرار می گیرد، بهره مند می شوند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه را ایجاد عدالت آموزشی و نیز ایجاد عدالت شهری عنوان کرد، افزود:نوجوانان مستعد مناطق کمتر برخوردار شیراز در فرآیند آزمون و سنجش در مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و هدایت استعداد های برتر نوجوانات محلات شیراز

شناسایی و هدایت استعداد های برتر نوجوانات محلات شیراز