مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:462019-11-15سياسي

کشف عظیم‎ترین میدان نفتی موفقیت بزرگی برای دانشمندان ایرانی است


کشف یکی از عظیم‎ترین میادین نفتی در خوزستان موفقیت بزرگی برای دانشمندان و مهندسان اکتشاف نفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه بندرترکمن اظهار کرد: سرنگونی پهباد متجاوز خارجی به خاک کشورمان توسط دلیرمردان پدافند هوایی ارتش جای قدردانی دارد.

وی به کشف یکی از عظیم‎ترین میادین نفتی در خوزستان به مساحت 2 هزار و 400 کیلومتر مربع و 80 متر عمق اشاره کرد و افزود: مقدار این میدان نفتی حدود 53 میلیارد بشکه است و این مهم، موفقیت بزرگی برای دانشمندان و مهندسان اکتشاف نفت است.

*مسؤولان با تابوت برجام به مردم وعده ندهند امام جمعه بندرترکمن به سخنان رییس جمهور کشورمان در یزد و رفسنجان اشاره کرد و یادآور شد: آقای روحانی در رفسنجان اعلام کرد با ادامه برجام در سال آینده تحریم تسلیحاتی ایران برداشته می‎شود.

منصوری ادامه داد: معلوم نیست دوباره غربی‎ها چه نقشه‎ای برای ایران کشیدند، بهتر است مسؤولان به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند به دشمن اعتماد نکنید گوش دهند.

وی با بیان اینکه برجام دیگر مُرد، بیان کرد: مسؤولان دیگر با تابوت برجام به مردم وعده ندهند و یا حداقل بگویند تحریم‎های اقتصادی با برجام برداشته می‎شود نه تحریم‎های تسلیحاتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف عظیم‎ترین میدان نفتی موفقیت بزرگی برای دانشمندان ایرانی است

کشف عظیم‎ترین میدان نفتی موفقیت بزرگی برای دانشمندان ایرانی است