مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:442019-11-15سياسي

امرودی: پیامبر (ص) آموزگار ایستادگی در مقابل ظلم است


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جشن بزرگ «یاران صلوات» گفت: پیامبر اکرم(ص) به ما حقوق بشر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم را آموخت.

- امرودی: پیامبر (ص) آموزگار ایستادگی در مقابل ظلم است رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جشن بزرگ یاران صلوات گفت: پیامبر اکرم(ص) به ما حقوق بشر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم را آموخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جشن بزرگ یاران صلوات   همزمان با فرارسیدن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، با همکاری بنیاد صلوات، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، مجمع تقریب مذاهب اسلامی و .

با حضور آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد شجاعی موسس و مدیرعامل موسسه منتظران منجی و 1700 مهمان خارجی و داخلی شب گذشته پنجشنبه 23 آبان در سالن اجلاس سران برگزار شد.

  هویت ملت ایران محبت به محمد و آل محمد است آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم با بیان این که صلوات در فرهنگ اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: براساس آموزه های دینی تمام نظام آفرینش بر نبی اکرم(ص) صلوات می فرستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امرودی: پیامبر (ص) آموزگار ایستادگی در مقابل ظلم است

امرودی: پیامبر (ص) آموزگار ایستادگی در مقابل ظلم است